Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty sprzedawane w naszym sklepie internetowym były jak najwyższej jakości. Jednak jeśli zauważą Państwo nieprawidłowe działanie produktu, który został zakupiony w naszym sklepie internetowym, przed dokonaniem zgłoszenia reklamacji prosimy o wykonanie następujących czynności:

  1. Upewnienie się, że zakupiony przez Państwa produkt jest używany zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z instrukcją obsługi.
  2. Sprawdzenie dostępnych informacji na stronie internetowej producenta lub dystrybutora danego produktu.
  3. Sprawdzenie informacji na autoryzowanych forach internetowych w działach: najczęściej zadawane pytania, dane techniczne, wykrywanie wad i usterek.

Jeżeli wyżej wymienione wskazówki nie doprowadzą do zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem danego producenta, dystrybutora produktu lub z naszym działem reklamacji:

BUSTER Spółka z o.o.
BUSTER e-SKLEP - Dział reklamacji
Telefon: 600 237 637
E-mail: reklamacja.sklep@buster.com.pl



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl